PolskiEnglish
Strona Główna |Impressum |Kariera tel.:(+48) 22 440 15 00
creditreform@creditreform.pl
Creditreform Polska Sp. z o.o.
Kontakt 08:00 - 16:00

22 440 15 00

creditreform@creditreform.pl

Najbardziej nielubiane platformy społecznościowe?

Warto wiedzieć, które social media cieszą się sympatią klientów, a które wywołują irytację. Wiedza na ten temat pozwoli wybrać właściwe kanały dystrybucji lub reklam

sm-jpg

W pewnym momencie jakieś zdarzenie związane z mediami społecznościowymi może po prostu przelać czarę goryczy. Bez względu na to, czy jest to paskudna wiadomość od jakiegoś chorego psychicznie użytkownika na Tinderze, czy też budzący wątpliwości tweet prezydenta, wiele osób zaczyna myśleć o zamknięciu konta i całkowitym rozstaniu z daną witryną. Inna rzecz, że nie zawsze jest to intuicyjnie proste przedsięwzięcie. Według danych Harris Poll opublikowanych przez recode, Amerykanie życzą sobie, aby niektóre platformy internetowe po prostu odeszły na dobre.  2000 mieszkańców USA zapytano o odczucia dotyczące wyboru różnych platform internetowych, a badania ujawniły wysoki poziom negatywnego nastawienia. Weźmy na przykład Twittera. 46 proc. respondentów stwierdziło, że chce by ten portal przestał istnieć, a 43 proc. utrzymać przy życiu. Mimo, że 42 proc. Amerykanów nie zna aplikacji randkowej Tinder, to aż 43 proc. świadomych jej istnienia głosuje za unicestwieniem, a tylko 15 proc. za dalszym jej istnieniem.
Facebook ma ponad dwa miliardy aktywnych użytkowników na świecie, ale w Stanach Zjednoczonych przynajmniej 32 procent chce aby zniknął. Inne aplikacje są znacznie mniej popularne .Slack i Tidal to dość interesujące przykłady. Tylko 28 proc. Amerykanów je zna, a zaledwie 8 proc. chce z nich wciąż korzystać.

 

Pan/Pani
Firma:
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
*
Współpracujemy z

Federation of Business Information Service

Monitor Urzędowy

Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa