Strona Główna | | | Impressum | | | Kariera | tel.:(+48) 22 440 15 00 | creditreform@creditreform.pl |
Komunikacja między współpracownikami może okazać się prawdziwym wyzwaniem, gdy nie widzimy już mowy ciała drugiej osoby. Małe nieścisłości mogą jątrzyć i przekształcić się w większe problemy. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Cornell University, można jednak uniknąć tych problemów, korzystając z inteligentnych odpowiedzi w naszych SMS-ach lub e-mailach. Powód? Jeśli coś pójdzie nie tak, ludzie będą bardziej winić maszynę niż drugą osobę.
„Odkrywamy, że kiedy coś idzie nie tak, ludzie biorą na siebie odpowiedzialność, która w innym przypadku byłaby przypisana ich ludzkiemu partnerowi, ale przypisują jej część systemowi sztucznej inteligencji” - powiedział Jess Hohenstein, doktorant w dziedzinie informatyki.
Hohenstein rozpoczął te badania pięć lat temu, ale nabrały one nowego znaczenia, ponieważ w ciągu ostatnich kilku miesięcy coraz więcej osób było zmuszanych do pracy z domu.
Naukowcy oparli swoje ustalenia na wykorzystaniu nieistniejącej już zresztą aplikacji Google Allo do obsługi wiadomości przez 113 uczniów. Narzędzie sugerowało odpowiedzi na podstawie swojego algorytmu i historii konwersacji użytkownika. Uczniowie mieli za zadanie rozmawiać z kimś, kogo uważali za innego uczestnika badania, ale w rzeczywistości był badaczem, który kontrolował dynamikę rozmów za pomocą wcześniej napisanych skryptów.
Okazało się, że zaufanie uczestników do partnerów rozmowy zostało ocenione średnio na 4,8 na 6, ale w przypadku udziału sztucznej inteligencji było to już 5,76. SI uzyskała lepsze wyniki w każdej kategorii rozmowy.
Komunikat |
KLAUZULA INFORMACYJNA
W nawiązaniu do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy: 1. Administratorem / Podmiotem przetwarzającym Państwa dane osobowe jest Creditreform Polska Sp. z o.o. siedziba administratora: ul. Kossaka 17 01-576, Warszawa; 2. Przetwarzamy następujące dane: imiona i nazwiska, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej i inne dane kontaktowe, dane dotyczących zdarzeń gospodarczych, kariery zawodowej. Nie przetwarzamy danych wrażliwych ani danych osób małoletnich. 3. Dane osobowe przetwarzane będą:
4. Podstawą przetwarzania jest:
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów spółki lub ochrony Państwa danych osobowych. 6. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz macie prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody. 7. W przypadku naruszenia przepisów ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8. Nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym profilowaniu danych osobowych; 9. Posiadane dane osobowe zabezpieczamy przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Dostęp do aplikacji zawierającej dane osobowe posiadają tylko uprawnione osoby i tylko w niezbędnym zakresie, zaś dostęp do systemów realizowany jest poprzez unikalny identyfikator i zabezpieczony jest hasłem dostępu. 10. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych można kontaktować się pisemnie na adres: ul. Kossaka 17 01-576, Warszawa lub na adres poczty elektronicznej: reklamacje@creditreform.pl |