PolskiEnglish
Strona Główna |Impressum |Karieratel.:(+48) 22 440 15 00creditreform@creditreform.pl
Creditreform Polska Sp. z o.o.

Firmy muszą wykorzystywać Pinterest

W obecnych czasach nie wolno pomijać naprawdę przydatnych mediów społecznościowych. Niewiele firm w Polsce korzysta z platformy Pinterest – to może być duży błąd

pinterestcr-jpg

Co najpierw przyciąga uwagę internatów: obraz czy akapit tekstu? Nawet jeśli tytuł jest tzw. clickbaitem, to i tak najprawdopodobniej spojrzymy na zdjęcie. Treści wizualne przyciągają po prostu  bardziej niż teksty – tak już są ludzie skonstruowani. Właśnie tę ludzką cechę wykorzystuje Pinterest. Co więcej, nawet jeśli uważasz, że twoja firma nie pasuje do profilu tego serwisu, istnieją sposoby na to, aby dla ciebie pracował. Dla wysoce wizualnych przedsięwzięć nie ma żadnych usprawiedliwień na nieobecność na tej platformie. Marketing wizualny jest trendem, którego nie wolno ignorować, jeżeli nie chcemy pozwolić, by pociąg odjechał ze stacji bez nas.

Według statystyk pobranych z Coschedule, strony ze zdjęciami mają 94% więcej odsłon niż strony bez obrazów. Strony te otrzymują więcej "lajków" i są częściej udostępniane niż strony wyłącznie z tekstem. Pinterest ma ponad 150 milionów użytkowników w każdym miesiącu, a dwie trzecie wszystkich pinów pochodzi od firm. Odsetek użytkowników korzystających ze sprzedaży internetowej na Pinterest jest najwyższym ze wszystkich społecznościowych mediów. Ocenia się, że wspomniane piny generują 27% więcej sprzedaży za kliknięcie niż posty z serwisu Facebook i 400% więcej niż tweety na Twitterze. Pinterest napędza też więcej ruchu niż inne media społecznościowe. Z obrazów publikowanych na Pinterest, 80-95% jest klikanych. To oznacza, że Pinterest generuje więcej ruchu odsyłającego niż połączone LinkedIn, Google+ i YouTube. Poza tym, zawartość na Pinterest żyje dłużej. Większość postów na Facebooku ma cykl życia sięgający godziny. Treść opublikowana na Twitterze pozostaje widoczna przez około pięć do dwudziestu pięciu minut. Zawartość Pinterest pozostaje średnio przez tydzień. 87% użytkowników kupiło produkt, ponieważ widzieli go na Pinterest. I wreszcie  - średni czas spędzony na Pinterest na sesję przekracza 14 minut. Jaka jest średnia długość odwiedzin twojej witryny?

Niezależnie od tego, czy twoja firma jest z segmentu B2B czy B2C, zasadniczo promujesz zawsze styl życia  (oczywiście, jeśli prawidłowo umieścisz swoje produkty i usługi).Pamiętaj też, że prawdopodobnie masz więcej materiału wizualnego, niż sobie wyobrażasz. Infografiki, wykresy, przyciągające wzrok zdjęcia, okładki książek - wszystkie te obrazy działają dobrze na Pinterest i zapewniają szybką ścieżkę do twojej witryny i stron docelowych, ponieważ piny automatycznie zawierają link do źródła obrazu.

Optymalna liczba znaków w pinach wynosi około 300. Warto więc używać odpowiednich słów kluczowych, aby zoptymalizować wyszukiwarkę i skorzystać z zalet swojej przewagi.

Pamiętaj, Pinterest działa w obie strony. Umieść przyciski "Przypnij" obok zdjęć i zawartości, aby zachęcić użytkowników do udostępniania Twojej witryny i stworzyć piny, które są zoptymalizowane pod kątem współużytkowania i wysyłania użytkowników do Twojej witryny.

 

 

Aby otrzymać spersonalizowaną ofertę promocyjną zostaw swoje dane.
Imię
*
Nazwisko
*
*
*
*
*
*

Creditreform Polska Sp. z o.o.

ul. Kossaka 17
01-576, Warszawa
tel.:(+48) 22 440 15 00
fax.:(+48) 22 440 15 06
e-mail: creditreform@creditreform.pl

Komunikat

KLAUZULA INFORMACYJNA


W nawiązaniu do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy:

1. Administratorem / Podmiotem przetwarzającym Państwa dane osobowe jest Creditreform Polska Sp. z o.o. siedziba administratora: ul. Kossaka 17 01-576, Warszawa;

2. Przetwarzamy następujące dane: imiona i nazwiska, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej i inne dane kontaktowe, dane dotyczących zdarzeń gospodarczych, kariery zawodowej. Nie przetwarzamy danych wrażliwych ani danych osób małoletnich.

3. Dane osobowe przetwarzane będą:

  • w celu realizacji projektów związanych z badaniem wiarygodności płatniczej, monitoringiem płatności, analizami branżowymi podmiotów gospodarczych

  • w celu zarządzania i windykacji należności

4. Podstawą przetwarzania jest:

  1. dobrowolna zgoda, wyrażona poprzez kontakt z nami - zgodnie Artykułem 6. Ust 1. lit a) RODO lub

  2. umowa pomiędzy administratorem danych osobowych a osobą fizyczną, której dane są przetwarzane - zgodnie Artykułem 6. Ust 1. lit b) RODO lub

  3. prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Creditreform lub przez stronę trzecią - zgodnie Artykułem 6. Ust 1. lit f) RODO – na tej podstawie przetwarzamy informacje udostępnionej w rejestrach jawnych takich jak KRS, CEDIG, akta sądowe, REGON oraz innych powszechnie dostępnych informacji udostępnianych jawnie takich jak firmowe strony www, portale społecznościowe, materiały reklamowe i marketingowe.

5. Państwa dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów spółki lub ochrony Państwa danych osobowych.

6. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz macie prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.

7. W przypadku naruszenia przepisów ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;

8. Nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym profilowaniu danych osobowych;

9. Posiadane dane osobowe zabezpieczamy przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Dostęp do aplikacji zawierającej dane osobowe posiadają tylko uprawnione osoby i tylko w niezbędnym zakresie, zaś dostęp do systemów realizowany jest poprzez unikalny identyfikator i zabezpieczony jest hasłem dostępu.

10. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych można kontaktować się pisemnie na adres: ul. Kossaka 17 01-576, Warszawa lub na adres poczty elektronicznej: reklamacje@creditreform.pl