Strona Główna | | | Impressum | | | Kariera | tel.:(+48) 22 440 15 00 | creditreform@creditreform.pl |
W globalnym rankingu ONZ eParticipation Estonia, Korea Południowa i Stany Zjednoczone znajdują się w pierwszej trójce. Tymczasem Polska awansowała z 31. na 9. miejsce. Organizacje międzynarodowe doceniają trwającą od wielu lat pracę, której efekty są obecnie coraz bardziej widoczne. Wskaźnik tzw. e-uczestnictwa określa poziom dostępu obywateli do informacji i usług publicznych za pośrednictwem technologii cyfrowych i telekomunikacyjnych. Polska wyprzedza m.in. Francję czy inne kraje wysoko rozwinięte. Motorem cyfryzacji, zwłaszcza ochrony zdrowia, była m.in. pandemia koronawirusa.
- Widzimy znaczny skok w usługach udostępnianych obywatelom, widzimy chęć obywateli do korzystania z usług e-administracji. Wiemy, że niektóre usługi, w tym z zakresu ochrony zdrowia, np. e-recepty czy e- skierowania znacznie poprawiają dostępność i jakość życia ludzi. Widzimy, że w czasach pandemii, która była bardzo dużym akceleratorem, zarówno dla usług e-administracji, jak i dla pracy w obszarze pracy zdalnej czy pracy biurowej, nastąpiła znaczna poprawa i znaczący skok w obu tych obszarach - powiedział Konrad Taperek, architekt rozwiązań biznesowych w S&T Poland.
W dobie koronawirusa rozwiązania z zakresu ochrony zdrowia były kluczowym efektem zainteresowania Polaków e-usługami. Według oficjalnych danych rządowych z Internetowego Konta Pacjenta (IKP) korzysta prawie 5 mln Polaków. Wystawiono także około 25 milionów e-recept. Kolejnym impulsem do rozwoju usług e-zdrowia ma być e-skierowanie. Prawie 12 proc. użytkowników IKP założyło konto tylko dla tej usługi. W pierwszym miesiącu funkcjonowania skierowań elektronicznych lekarze wystawili ich blisko 2,5 mln. Średnio prawie 150 000 takich dokumentów elektronicznych jest wydawanych codziennie.
Komunikat |
KLAUZULA INFORMACYJNA
W nawiązaniu do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy: 1. Administratorem / Podmiotem przetwarzającym Państwa dane osobowe jest Creditreform Polska Sp. z o.o. siedziba administratora: ul. Kossaka 17 01-576, Warszawa; 2. Przetwarzamy następujące dane: imiona i nazwiska, miejsca prowadzenia działalności gospodarczej i inne dane kontaktowe, dane dotyczących zdarzeń gospodarczych, kariery zawodowej. Nie przetwarzamy danych wrażliwych ani danych osób małoletnich. 3. Dane osobowe przetwarzane będą:
4. Podstawą przetwarzania jest:
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów spółki lub ochrony Państwa danych osobowych. 6. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz macie prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody. 7. W przypadku naruszenia przepisów ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8. Nie podejmujemy decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym profilowaniu danych osobowych; 9. Posiadane dane osobowe zabezpieczamy przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Dostęp do aplikacji zawierającej dane osobowe posiadają tylko uprawnione osoby i tylko w niezbędnym zakresie, zaś dostęp do systemów realizowany jest poprzez unikalny identyfikator i zabezpieczony jest hasłem dostępu. 10. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych można kontaktować się pisemnie na adres: ul. Kossaka 17 01-576, Warszawa lub na adres poczty elektronicznej: reklamacje@creditreform.pl |