Rozwój konkurencji na rynkach powoduje, że poszukiwanie oraz redefiniowanie grup docelowych klientów jest jednym z podstawowych celów przedsięwzięć marketingowych w każdej firmie. Creditreform pomaga swoim Klientom w realizacji zadań marketingowych i handlowych, dostarczając odpowiednie informacje umożliwiające skuteczną komunikację z klientami. 
				
				Selekcja adresów
				
				Dysponujemy rozbudowaną bazą danych o firmach, zawierającą blisko 3 miliony rekordów. Przy selekcji adresów brane są pod uwagę wyłącznie firmy, w stosunku do których nie istnieją negatywne przesłanki odnośnie ich wiarygodności. Kryteria selekcji adresów Creditreform Polska, to m.in.: kody branżowe PKD, wysokość generowanych obrotów, wartości wybranych wskaźników finansowych, wielkość zatrudnienia i wiele innych.
				
				
Formy dostarczania adresów
				
				Nasze bazy marketingowe są przesyłane drogą elektroniczną w formacie .xls lub innym wskazanym przez Klienta.
				
				
Zawartość/treść dostarczanych informacji
				
				Creditreform Polska dostarcza bazy marketingowe, które mogą zawierać następujące dane:
				
				
DANE PODSTAWOWE:
				
					- nazwa firmy, NIP, REGON, KRS.
 
				
DANE DODATKOWE:
				
					- numer telefonu, e-mail, fax, strona www, zarząd firmy, kody branżowe, obroty roczne, wskaźniki finansowe, zatrudnienie, kapitał zakładowy, udziałowcy i właściciele, forma prawna, data założenia firmy. 
 
				
Adresy firm zagranicznych
				
				Dzięki współpracy partnerskiej z biurami Grupy Creditreform może dostarczyć również informacje dotyczące firm zagranicznych.